ooooooooh!! :ooo

ASSÅ!!! GUD vad jag hatar folk som jag inte känner som stalkaar min bdb!!!
anywwaaaaaay ^^  

Jag har preciss tittat på SPIDERMAN!!!! :ooo
faktiskt välidigt bra film...(guuud va jag ljuger nu) men lixom orkaa med allt det där med "Evil vs. good"
man ba: " jajaaaaa den snällaaa vinner VI VET!!!"  
osså allt det däraa "jag ska hämnas på spiderman.... han ska önska att han aldrig föddes"

man ba: "meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen looooooooooooool!! -.- "   
  
och jag med min extremt konstiiga natt humor...
satt och skratta  när folk typ dog.. och när dom höll på att dö XD sååå himla fult jue!.... 

aja.... nu ska ajg frågaa  Jennis om hon vill titta på en till film med mejj :)
osså ska jag tjocka mig med massa ostkrokar och chips :D  

Heråååå!!! era små lörvS♥ *pöss*

(( kan intääää hitta sladden till kameraaan
jag ba: " oooooooooooooooooh nooooooooooooooooooo myyy life is OVEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
så jag kan inte ladda in några nya bilder -.- ))

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0