Hemma igen :)

Häjj ^^

Nu är jag  hemma igen :)
haha! jag va hos Julia i 4 timmar :P

Jag lockade hennes hår.. det vart jätte fiiint :3
sen så satt vi och tittade i skolkatalogen x).. sjukt kul!

och jag ser sjukt rolig ut.. både det här året OCH förra året... inte bra asså :o
och shit så jag har ändrat stil :D :P

Men iallafall... snart så kommer nog resten av familjen hem också och då ska vi åka till min farbror...
dom bjuder oss på mat idag :))

så det blir nog inte så mkt mer bloggning idag ;)



Jag idag :D
Har på mig mina nya byxor som jag köpte igår :D


Kommentarer
Postat av: SUSSI ERICA FANNY AGNES

gud så fint hår du har! :D

2011-01-30 @ 13:06:45
URL: http://snelahestarna.blogg.se/
Postat av: hampus

har du köpt bysser ?! 8O

2011-01-30 @ 14:13:37
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0