Förlåt! :/

Hello! :)

Förlåt för att jag inte har bloggat så mkt :/

Det är ju så att jag gick på skolan till klockan 15:00!
osså när jag komm hem så gick jag ut med Elvis, osså bytte jag om!.

Och när jenna komm hem så ville hon test lite grejjer i mitt hår :P 
(hon läser till frisör..och idag så hade hon fått lärt sig hur man gör olika inbakade flätor) 

så fixade hon lite i mitt hår, och sen så var maten "klar"..vi köpte pizza idag. Gott.
och sen hade jag fått ett e-mail från Ella om hur hon vill ha sin design och bilderna hon ville ha!

så då satt jag mig ner och fixade den..det tog typ 40 min kanske! :P
och nu är den klar då!

klicka på länken eller så går du in till min Testblogg och kollar!

och nu ska jag ta insiativet att fota alla kläder! 


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: haha ;D

2010-09-02 @ 19:31:25
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du HATAR ju när man säger "Sorry" O.o

2010-09-04 @ 18:19:52
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0