Lady Gaga!

nu ska jag säga vad jag tycker om Lady Gaga!

jo hon började ju lite lätt med ganska "normala" kläder (ja, dom är ju normala för henne)
"normala" frisyrer..o.s.v


(det här inte så extremt...tycker jag!)
Hon hade ofta den där bixten på ena kinden.

och sen så blev det bara mer och mer extremt!


faktiskt en jätte häftig klänning,
men om alla grejjer på den hade varit borta så hade den varit ännu snyggare.
osså om hon hade haft vita skor hade det vare lite snyggare!

Lady Gaga har varit...


          Ful!    

          

söt!


det här är väl lite väl extremt lady gaga...eller vad tycker du?

och jätte, jätte extrem!  
lixom titta på håret, skorna, hennes läppar osså klänningen då! (eller vad man nu ska kalla det?!)






 

Kommentarer
Postat av: chaiimphoemphon

tack :D

2010-09-04 @ 21:52:52
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/
Postat av: Lindsay Lohan - Din svenska källa.

Jag tycker hon är modig som vågar sticka ut i ett sånt utseende fixerat Hollywood!

2010-09-05 @ 19:20:35
URL: http://alltomlindsaylohan.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0