HEJ!

Hello!

ÄNTLIGEN ÄR JAG HEMMA!!!
såå skönt!

är det inte lite överdrivet att låta (tvinga!) massa barn att gå 6,6 kilometer i uppförsbacke,
och i stekhet sol?!?!
och när jag säger uppförsbacke ja då menar jag uppför!

osså har jag åkt buss hem idag :)
så farligt var det inte :P jag har gruvat  alledes i onödan..

Issa hjälpte mig väldigt mkt.
Hon visade vart man skulle stå för att komma till rätt buss o.s.v

vi hade skit kul på bussen ^^

vi fick lite choklad av Liiisa (hon heter liisa men jag kallar henne liiisa)
och ja..när jag och issa får lite godis..vilken socker kick xD
det är inte bra att vi äter godis tillsammans!

osså innan jag gick hem så hämtade ajg lilla Lilly :)
så nu ska vi gå upp och äta lite pannkaka :)


och inlägget som är under...?
jag vte inte  var det kommer ifrån!?!
det äe inte jag som har publicerat det!
osså går det inte att tabort :O

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du ska inte äta godis! iaf inte när du är trött och på flummhumör ! :O Inte issa heller!!!

2010-09-07 @ 16:25:41
Postat av: Hanna

Och skoljoggen var JOBBIG!!!!!



åå det var verkligen UPPFÖRSBACKE! O_O

2010-09-07 @ 16:27:29
Postat av: ebba

tack .. men jag har försökt det flera gånger..men still mallen reagerar inte :/ .. eller alltså, ser ändå ingen länk. :(

2010-09-07 @ 16:47:55
URL: http://lindstrombara.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0