En låång dag...

HELLO!

Idag efter skolan så åkte jag, Hanna och Issa till birsta :D
Vi var där ganska länge, och sen så åkte Issa hem.
men jag och Hanna var kvar i typ en och en halv timme till :)

då köpte jag en tjöja :). Ganska cool.

och när jag och Hanna komm hem så åt vi lite mat..och efter det så satt vi vid datan en stund (lite tidsfördriv)
och efter det så gick vi upp på mitt rum, jag städa lite och Hanna satt vid min bärbara dator! :)
och när jag hade städat så fixade jag henne's hår..den här gången så fluffade jag xD

osså har vi målat naglarna :P

osså nu sitter vi vid facebook och fixar lite.. :D
( hon ska sova här idag :D :D :D )




Bild från albumet " Stan Med Hanna"

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0