passar på att blogga lite nu..

Hello :)

Jag tänkte att jag skulle passa på att blogga lite nu när jag är på pappa's jobb..
för att jag har inge internat hemma -.-' !
jobbigt!

Jo, jag har ju inte bloggat så mkt idag både för att jag inte har något internet
och för att jag har varit på stan med hanna :)

Vi ville ju att Eric också skulle följa med men han vägrade..  D:
dumma han!!

jag hade ju självklart med mig kameran ^^ 
men jag fick nte känppa nå kort på Hanna...hon vägrade -.-'
*suck*

Så jag har inte så mkt kort på Hanna men :/
fast jag har lite kort på andra saker fast det är tråk. Det är mkt roligare att knäppa kort på Hanna :)

Jag köpte lite grejjer :)
jag köpte 2 tröjor och ett par jeans tights :D

knäpper kort på dom sen när jag kommer hem!
osså ska jag göra ett inlägg så fort internat funkar igen ;)

( eftersom jag inte är vid min dator så blir det ingen bild :/, men jag kommer gör 2 st inlägg sen fullt med bilder)



Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0