JAG ÄR GLAD!!!

HELLO min blogg!

Förlåt för att jag inte bloggat så mkt den senaste tiden..
men det är ju så att jag får inte sitta vid datan så mkt som jag vill längre!! D:
DÅLIGT!

Just nu så chattar jag med Hanna, Eric och Ämma ^^ kul kul
inte för att jag fattar vad dom skriver men :P...

Idag på skolan var det Halloween dag! :D
då fick man klä ut sig... det var jätte många som klädde ut sig :)
fast jag var en utav dom som inte klädde ut sig :/

Jag hade absolut inget att ta på mig D: men jag sminkade mig svart runt ögonen bara :)
det dög det också... :)



Bild från idag ^^

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0