Adenvanena!

Shaa :D

Jag är glad :D :D  som vanligt då..
men idag är jag glad för en speciell sak :D 

jag fick mina omdömen idag :) det stod i "allmänna omdömet" 

och så här stod det....

Elina har blivit en helt ny person i de senaste veckorna! Elina verkar ha kul i skolan och är mer pratsam.
Elina är ett bra komplement till vår klass och vi är verkligen glada att ha henne här.
Elina är artig, omtänksam och intelligent och är bara en stor person.
Elina väckte några riktigt bra produkt att vår klass mötet pratade vi om oss själva och har blivit en bättre vän till medlemmarna i 7c.
Det är också bra att Elina listat ut hur man jonglera vänner från 7a och från 7c.
På SPT kan vi tala mer om den sociala delen av skolan.


det stod igentligen på engelska, men jag är såå snäll så jag översatte det ^^
(SPT är utvecklings samtal..) 

Jag vart verkligen glad när jag läste det där :D


Kommentarer
Postat av: SVENNE

adenvanena!!!!!!!!!

2010-10-25 @ 22:58:01
Postat av: Idis

Kan du göra designen snart (tycker min design är så ful eller tråkig,vill ha en av Elina såklart) skriv på bloggen så lägger jag up bilderna i första inlägget efter eller?

2010-10-26 @ 18:38:32
URL: http://tazsle.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0