ute

hej hej, nu sitter jag ute med solglasögenen på och mina egna tankar....kan ju inte prata
sitter på verandan bredvid polen och tittar ut över den gröna utsikten
och njuter av värmen det är *kollar på temometern* 23,5 grader i solen   :)
 gud vad jag skryter nu men det är inte så ofta jag gör det så jag
skryter lite extra nu.
vad jag längar efter kameran då skulle jag kunna knäppa kort på vart jag sitter och njuter :P.
pappa fyllde på polen i går så nu är den full av vatten, nu ska den bara värmas upp för tillfället är det bara 12 grader där i men men det blir varmare 
 
ska försöka övertala pappa: jag vill ha en liten digital kamera men jag har inte råd så då tänkte jag att han kunde köpa den nu osså får jag ingen månads peng på typ tre (har 300 i månads peng) månader;) blir det bra tro? 
 
hörs mer sen alla söta och osöta :):)

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0