Sol!!

Såå glad jag blir det är 26 grader vart och solen är mitt på himelen! :D
så här varmt har det inte varit på hela sommarlovet, äntligen kan jag ha min nya klänning....jag har inte
kunnat ha på min den för att det har varit för dåligt väder för den.

____________________________________________

Jag vaknade ungefär 10:10 (hade ställt klocka)
då gick jag ner till tven och tittade på Grey's anathomy
btw en sjukt bra serie
avsnitterna är ju 45 min allihop, och jag tittade på 6 st avsnitt
så nu har jag sett hela sesong 6
 


osså har jag duchat och ätit frukost.

Kommentarer
Postat av: Madde

Förlåt för sent svar på din kommentar. Nu är jag igång med bloggen ordentligt igen och det finns även massa bilder från helgen som varit! Hur mår du idag? Kram

2010-06-21 @ 17:12:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0