Natti natti

Gud så störigt...till att börja med
min blogg är jätte ful,
pappa skulle åka och köpa något...och jag ville följa med jag tänkte ta på mig min nya svarta kofta men den är borta helt plötsligt!! och jag kan inte hitta den ;( 
mitt rum är stökigt! och mamma "tvingar" mig att städa 
men jag städar bara när jag får den känslan att jag vill städa :P 
och idag ville jag inte städa (det var en sån dag jag kännde mig seg) , inte imorgon.......o.s.v o.s.v  
jag tror det är en bra sak....jag får sov morgon imorron:P eller jag det ska jag få några "månader" frammåt
det är sååå skönt att det är sommarlov!!
och dom 2 första vecorna ska jag få vara ensamm på morgonen...jag tycker det är jätte skönt att få vara ensamm på första timmarna på morgonen, bara få gå strosa omkrig...då är jag säkert på städ humör ;) ;) 

iallafall idag har inte så mkt hänt. som vanligt  
jag va och tittade på jennas skolavslutnig som sagt 
sen åt jag frukost och efter frukosten var jag med issa....hon hade gjort något så när man kunde beställa biljetter till eclips  komm det ett sms till henne (alltså till premiären) då fick båda panik 
jag sprang till pappa, men han tog det så lungt så. 
pappa: jag ska prata med mamma om det  
halv timme senare ni får gå på bion...jag ska bara hämta plånboken :D :D så nu ska jag och issa gå på premiären av Eclipse!!! gud så kul det ska bli 
igentligen tänkte vi gå och titta på new moon men det hände alldrig :( fast jag är faktiskt glad att vi inte gick på den bion för att jag är jätte besviken på filmen nem moon. jag har ju läst alla böckerna
så gud så besviken jag blev. men jag ska gå på PREMIÄREN av ECLIPSE!!! så kul vi ska ha 
som sagt. jag ska kolla vilka platser vi ska sitta på *kollar på sf's hemsida* äcsh!! kan inte kolla vilka platser. 

hahahahahahahahahahah!! jenna komm precis hem och med henne följde hedvig och en som heter mattias
jag såg inte mattias jag såg bara hedvig men när jag såg han blev jag lite skakig...??? varför vet jag inte 
men han började prata med mig (på kvällarna brukar jag tappa rösten)
han:tja
jag : h *host* ej  
osså räcker han fram handen ( han tänker "presentera sig själv") 
han: mattias 
Jag: El..ina
han: bloggar du? 
jag:eh aa
och under den tiden blev jag JÄTTE röd i ansiktet :$
nu när jag sitter och tänker på det sitter jag och skrattar för mig själv!! :P :P :P :P :P
har alldrig träffat han förut...så jag vart jätte förvånad, jag hoppas inte att han hann läsa något.

Men det här för räcka har skrivit jätte mkt nu så God natt.
juste jag lovade ju att jag skulle lägga upp bilder från min skolavslutnig
har helt glömmt, jag har kollat igenom  alla bilder man jag gör fula grimascher på alla bilder :P
det är en bild men då är issa med också...fast det gör inget
 
det vad det finaste jag kunde komma fram till, som sagt älskr issa's hatt 
men på issa fanns det jätte många fina bilder men då förstör jag alla med mina grimscher
ska titta om det finns någon bra bild från jenna's skolavslutning också *kollar igenom alla bilder
 
den här är väl fin :)
men men orkar inte sitta vid datorn nå mer nu


Kommentarer
Postat av: jennifer

svara gärna på frågan " gillar du subway" i min blogg :D

2010-06-12 @ 15:43:49
URL: http://jenniferforsmarks.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0