När var det senast jag gjorde.....

hej igen alla blogg läsare
jag undrar verkligen när jag gjorde ett inlägg senast
kanske nån gång vid 18 tror ja, inte riktigt säkert.
idag så har det varit en slapp dag ,det kan jag lova fast jag vet inte om det har varit en sån slapp dag med kläderna.
jag har haft på mig nylonstrump byxor och en klännig,
även fast vädret inte "tillåter" det.
Det har regnat exakt hela dagen :( så jobbigt.
Jag saknar verkligen solen...det har jag gjort hela vintern 
jag har saknat efter den varma solen, vinter grejjen är inget för mig 
till och börja med 
________
Nr 1
jag vet inte hur man ska klä sig i kyla :P 
i vintras så har jag haft på mig converse, skinn jacka
osså tights har jag haft på mig en del även om det har varit snö storm :P 
_______ 
Nr 2
jag är väldigt frusen av mig
på engång när jag går ut så fryser jag jätte mkt
och när jag kommer in efter ett tag igen
så börjar svettas jätte mkt...det är jobbigt
_______
Nr 3
Jag HATAR snö!

Det var allt.

 
JAG HATAR VERKLIGEN SNÖ!!! 
 
så nu när snön väl är borta då kan det väl vara "lite" sol

_____________________________________________________________________________________________


MIN DAG (kort fattat) 

vakna
ducha
äta frukost
handla mat
hämta lilly
sitta vid datorn (en lång stund)
titta på prinssesan och grodan
äta middag
sitta vid datorn  (en lång stund till)
gå och strosa omkring
titta på tv med mamma, pappa  och lilly 
borsta  lillys tänder
spela spel med lilly

osv osv osv
och nu är kl 23:37

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0