Låång och solig dag!

Jag är jätte spänd inför onsdag...jag och issa ska gå och titta på Eclipse! premiärem också :D
fast det är synd att det är inte är på en fredag, varför vet jag inte.
det skulle bara kännas bättre om den var på en  fredag :P
jag och issa har ju läst tredje boken två gånger! så vi vet redan hur allt blir :P
men det ska bli spännande och se den :D :D

__________________________________________________________________________________
 
Idag har inget speciellt hänt....
Jag har vaknat
klätt på mig
åkt bil (hemmåt)
kommit hem
packat upp
ätit frukost
solat
Badat i en jätte kall pol (hahahah! jag gjorde bomben)
sen badat i en varm bubbel pol
duchat
klätt på mig...igen
solat lite
ätit middag
dator
spelat wii
tittat på tv ....osv osv 
och nu sitter jag här igen och kollar runt på lite bloggar
vad många orginella bloggar jag hittar...jag hittade en som bloggat i 5 6 år och har absolut
ingen kommentar på någon av hennes inlägg, stackare :(:
men nu ska jag springa upp och lägga mig god natt

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0