Hello kitty!

Morgon morgon bloggen och bloggläsare såklart,
vill ni veta något konstigt?...jag säger det även om ni inte vill veta!

Mamma hade tydligen vaknat och haft sendrag....och det gjorde så ont (sa hon)
så hon skrek rakt ut! jätte högt, och jag ligger och sover ett rum bort.
men även fast hon skrek såå högt vaknade jag inte :P
sen när hon inte hade ont längre gick hon bort till mig osså sa hon: ELINA! sover du även fast jag
skrek! osså sa hon: Jag kan ju bli mördad utan att du märker det :P :P
herregud! snacka om att överdriva :D :P
men nu måste jag äta något :P (när man sover länge blir det sen frukost)

Hej då !

Kommentarer
Postat av: PERFEKTIONIST.SE

sv: Jo, det var jättekul! :)

Vad hittade du på istället då?

2010-06-22 @ 19:31:48
URL: http://perfektionist.se
Postat av: PERFEKTIONIST.SE

sv: Jag gick ju på Twilight Eventet igår, vad gjorde du istället då? :)

2010-06-22 @ 21:36:46
URL: http://perfektionist.se
Postat av: Ebbzz

Tja! Jag läste om hur lite kommentarer du får på Fokis, och det tycker jag är synd eftersom din blogg är jättefin! Ska lägga in den på favoriter(inte för att jag vet hur man gör, kör på google chrome just nu, ett annat slags internet)!

2010-06-22 @ 22:30:42
URL: http://ebbzzblogg.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0