Eclipse!

Hello!, nu är jag hemma....Eclipse är bättre än jag trodde!!
eftersom new moon blev en sån misslyckad film......!
jag är jätte nöjd med mitt bio besök! :D verkligen jätte nöjd.
Det finns ju dom som vill se den men inte sett så jag avslöjar ingeting :P
"Jag är hetare än dig" som sagt Ingenting.
sist jag var på bio då var jag kanske 8 år gammal, Då såg jag och issa Jönsson Ligan.
(vet inte riktigt hur det stavas)
som sagt Jag är jätte nöjd med bio besök! 

Den övre bilden blev lite misslyckad, men det gör inget :)

jag satt på rad 8 och stol nr 154. 

det står att filmen börjar kl 18:15 men den började minst 18:45! 
dåligt...men ändå bra! 
för att om den hade börjat kl 18:15 så hade issa missat jätte mkt!.
vi gjorde så här, jag gick in och satte mig och issa gick och köpte "godis",
vi köpte bara popcorn och cola (classiskt :P)
men gissa om godis kön var lååååååååång säkert 25 meter lång!! eller jag kanske överdriver men lång var den.

Toppen kväll, får över 1oo stjärnor.

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0