Äppelkaka

hello!, Nu är kl 17:17 :P 
och jag sitter och lyssnar på Eminem :P xD hans nya album Recovery. 
det är en låt som jag verkligen gillar...
   
love the way you lie!
den är sjukt bra

idag har jag gjort äppelkaka
jag komm på en jätte smart sak!.....vi hade lite marabou kvar sen ihelgen så jag tryckte ner ungefär 8 bitar choklad i den och två äpplen (äpplerna var ju delad såklart)
 fast jag blev ledsen när jag råkade bränna ytan på den :(det är inge fel på själva kakan men den är bränd på
ytan , det smakar som den ska och den är god men den ser inte god ut ;(


Kommentarer
Postat av: Madde

Skön låt :D

2010-06-28 @ 18:03:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Ida We

Måste ta och lyssna på den nångång. Eminem och Rihanna, sounds like a hit! Fast nu orkar jag inte... haha och ingen särskrivning på äppelkaka ;P

2010-06-28 @ 18:33:33
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag jobbar på H&ms lager som har hand om alla varor som ska ut till alla Sveriges butiker :) kram

2010-06-28 @ 22:16:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0