Ko!!

Hejzan!...igen :P

Nu är klockan 10 i 4 :o?
jag har varit vaken i typ 2 timmar bara :P herregud, jag måste ställa klockan innan jag går och lägger mig,
så jag vaknar en rimlig tid! men jag har ju så svårt att somna också....Läser TWILIGHT!  nu har jag bara 2 kapitel kvar :'(

Men när jag har läst klart ska jag läsa Gossip Girl istället,
jag har tänkt att jag ska läsa dom väldigt länge men det har alldrig hänt :), Till och börja med så måste jag komma på vilken som är 1:a, 2:a och 3:a :P

Ja som sagt jag har varit vaken i 2 timmar! jag har inte gjort så mkt , jag har kommenterat på några bloggar,
Osså har jag läst 4 kapitel till i twilight, det är därför jag har bara 2 kvar nu, men men nu ska jag gå och ducha ;)   

( och rubriken...fråga inte :P )

Haahahhaha! Jag ser ut som en liten anka!

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0