Jag ÄLSKAR verkligen Twilight!

Nu har jag suittit ute en stund och knäppt lite  kort på knappt hälften av mina Twilight saker :)



Just nu så läser jag fjärde boken för andra gången :) ^^
 
jag har läst 17 kapitel på två nätter!!  det är inte dåligt :D 
och 17 kapitel är mer än 200 sidor,så nu är jag ungefär i mitten i boken! den boken är faktiskt jätte tjock! 

 Osså har jag självklart alla tre tidningar :D 

Det är något konstigt....jag hatar Robert men jag Älskar Edward <3 
det är nog för att jag är så inne i Böckerna....jag tycker inte om filmerna så mkt! fast Eclipse var något extra :) 
 
(den gjorde jag själv, nu på paint :P)

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0