HEJ!!

Vill du veta en sak?...jag berättar även om du inte vill veta :P
jag har varit inne och kollat lite på SmartGirl.Se och jag hittade jätte snygga skor.
dom var jätte billiga också :D

Så här ser dom ut!......

Dom här är enkla, men ändå Jätte Sööta och dom kostar 189,50 kr (149,75 DKK)
 
Ännu ett par jätte sööta ballerinaskor :) dom här påminner mig lite och Chaiim jag vet inte varför :P 
antagligen för att dom är så söta, Chaiim är ju också såå söt :D och dom här kostar också 189,50 kr (149,75 DKK)

 
Lite enklare skor....Helt vita men ändå jätte söta :D och dom här är lite billigare dom kostar 88 kr..? (69,50 DKK)
Konstigt pris men....det är danska priser btw (jag har googlat fram det så det är svenska kr)


Osså dom här snyggingarna! Min favorit utav alla :D och dom här kostar....189,50 kr (149,75 DKK) dom också!.


 

Kommentarer
Postat av: Bella

Nej det har jag inte. Jag säger till.

Ska jag göra en ny header? :S

Läser ditt mail. När jag har tid.

Jag gör din design när jag har tid.

Annars får du be någon annan göra den.

2010-07-25 @ 13:05:09
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0