Har jag inte berättat!!?

Haha! jag har helt glömmt att berätta, jag har inte gått runt och tänkt på det så jag har helt glömmt det.

Men det är ju så att jag ska åka bort imorron, vi ska campa.
vi ska campa i Rättvik :) (mamma's favvo stad)
jag vet inte hur länge vi kommer att vara borta :/ osså är det inte "fritt" internet :(
men pappa kommer att ta med sin 3 grejj så får vi gratis internet....men jag tror nog att Jenna kommer att att upp den mesta tiden på datorn  :/ men jag ska klämma in ett inlägg lite då och då :).

ÄNTLIGEN!! ska jag få åka rodel
om du undrar vad rodel är så titta på den här.... 

  <-------
Det är sjukt kul :D


Vi åker kl 6 imorgon så vi kommer fram vi 11, 12:00. 
ska knäppa måånga kort och blogga så mkt som möjligt ;)

Kommentarer
Postat av: Issa

Harru tagit någon annans video?! Det är olagligt!

2010-07-08 @ 12:55:20
URL: http://issastrandqvist.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0