Dålig uppdatering!

hello! :P nu har jag äntligen tid att blogga!
när jag vaknade imorse skulle vi till stranden.....jag ongrade att jag följde med dit,
jag tycker verkligen inte om stränder
till och börja med:
insekter överallt
kallt vatten och äkligt
och ingen skugga.
jag tycker verkligen INTE om stränder det är bättre med polen hemma!.

Gud så varmt det har varit idag....ända sen jag vaknade har det varit 30 grader varmt ute
(i skuggan också)
och i polen är det 29 grader varmt!!!,
jag ska verkligen bada.......efter maten.

osså kunde jag inte blogga för att när vi komm hem från stranden ville mamma att jag skulle följa med till birsta! så då följde jag med dit.....herregud så varmt!! det blåste till och med varmt!
men inne i birsta så köpte mamma "lite" grejjer osså fick jag två BH:ar en turkos (tror det stavas så) och en vit.
jag fick två för att jag har ingen som passar nå bra....banden runt om sitter alltid alledes för hårt,
det är ganska jobbigt!.

osså var vi inne på ica maxi :P så nu har ajg JÄTTE ont i mona fötter, jo föresten vi har köpt två st häng mattor :D dom är inte speciellt fina men men, det är väl skönt att sitta/ligga i dom :) 

Det var väl allt! ^^ bloggar mer sen

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0