Sötaste Underbaraste HANNA ♥

Tjo :)

(Jag tänkte att jag skulle skriva ett litet snabbt inlägg nu
eftersom det var ett bra tag sen jag bloggade :P...)

Jo, idag så har det var en så kallad "catch up day" på skolan.
Det betyder att.. om man är ligger lite efter i något ämne eller failat på ett prov eller något, då skulle man komma till skolan idag men om man har G eller mer i alla ämnen så fick man vara ledig idag :P

med såklart har ju inte jag G eller mer i alla ämnen xD
så jag fick gå på skolan idag! fast det har jag inte så stort problem med.. för Hanna skulle oxå dit :D 
så jag har varit med Hanna hela dagen :) men vi har haft super kul.. som vanligt då!

sen så efter skolan  så var vi inne i stan i 2 timmar tror jag :P
så jag åkte hem vid 17:10 ungefär..
så det har varit en gansk lång dag idag.

Ja, det var väl allt? :P
jag lovar att jag ska FÖRSÖKA blogga mer! men bara försöka...




Bilder på MIN söta lilla Hanna :)


Kommentarer
Postat av: Issa

ok..

2010-12-11 @ 17:07:51
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0