Paus från bloggningen!

Hello :)

Jag vet...jag har inte bloggat sen i lördags, och ja det är dååååligt!
för jag får mkt mindre läsare för att jag inte bloggar så mkt :(

men, jag orkar faktisktis inte blogga!
och jag bestämmer själv när och om jag ska skriva...

Men idag så har inte så värst mkt hänt =/
åkt till skolan, varit på skolan, åkte hem från skolan :P
kul kul....

Nu har jag varit hemma i en timme ungefär, har inte gjort så mkt. Har kollat lite på FB.. o.s.v

osså nu ska jag nog snart äta :)
sen ska ajg försöka få tag i Hanna på något sätt :P 


Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0