Orka komma på något passande!

Gooooood Morgon!

Vad tidigt jag vaknade! :D jag btuker ju oftast vakna klockan 2.
Men idag så vaknade jag klockan 11. :) 
Jag får tacka Jenna :) Hon väckte mig...osså frågade hon mig om hon kunde låna pengar :P
Ja, det var så jag vaknade.

jag låg typ en timme i sängen och funderade lite! 
sen började jag smsa med Issa och Hanna! 
och i går innan issa gick hem så bestämmde vi att vi skulle vara med varan idag också ;)
så hon kommer alledas strax, så jag måste gå och fixa mig nu :D! 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hejsan!

Nu har du äntligen fått din länk på min blogg, hoppas det hjälper dig något men det tror jag nog.. :)

Följa varandra via bloglovin, säg till isådanfall. :)



Du får lägga en till röst, en röst per dag..

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



denna gången behöver du inte säga att du har röstat. :) Ha en bra dag nu då!

2010-08-02 @ 14:12:06
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Malan

Tack =)

2010-08-02 @ 15:08:57
URL: http://florhage.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0