Engelska skolan? (IES)

NU! tänker jag slänga in ett inlägg ;)

Jo!, det är ju så att jag har börjat på Engelska skolan idag!
och det var ju sådär :/
jag blev tilldelad en vänn som fick mig efter sig hela dagen.

Hon var inte särskillt prat-glad heller!
och jag är ju väldigt prat-glad...väldigt!

Men i morgon så ska jag få två nya vänner, som jag ska följa efter hela dagen!
jag hoppas dom är lite mer pratig av sig :P

osså tycker jag att det är synd att jag inte få gå i samma klass som Hanna och Issa :(
men vi ska ansöka så jag får börja i 7A nästa år! (går i 7C nu)

och det jag mest gruvar mig inför nu är hur ska det gå att åka buss! :O
jag åkte inte buss idag..och kommer inte göra det imorgon heller...men i öber morgon då!?!?
hur ska det gå! (haha! jag har fått ett jätte sött fodral till mitt nya buss kort och till ID-kortet :P)














Ps. jag lägger upp bilder på kläderna snart!


Kommentarer
Postat av: Siri

sv; Aha, har varit med om samma sak, inte så roligt när man inte känner någon alls :( men det blir nog lättare snart ;)

Har du fått några nya kompisar då? :)

2010-08-30 @ 20:03:23
URL: http://thetitanicblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var la inget speciellt med den designen?

2010-08-30 @ 20:06:02
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0