.

Haaaaajjjj!! :ooo


GUD vad tråkigt jjaaag har! xd
aja.. jag vakna typ kl 12 idag... mm, aa, såäre :)
..... osså i typ 3 (!!!!!!) timmar har jag tittat på en sjukt tråkig film :))  jetee tråkigt! mm, aa   maaaaaamaaaa ^^

aaa.... BAJS
okej.. nu ska jag försöka skriva normalt!

hej

idag vakna jag kl 12
jag har inte äte något. jag har tittat på en tråkig film. den va tråkig
sen så gick jag ner till datorn. sen har jag inte gjort något annat!


NÄÄÄÄÄÄMEEEN gud va tråkigt!! :ooooo

aja... Herååå era små lörvS♥ *pöss*

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 20:39:44
URL: http://smsalåna.nu
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0