Har lite trååk bara :P

Är du redo? - ja
Okej då börjar vi - oki
Vad heter du? - Elina Wikberg
Hur gammal är du? - 13..
Hårfärg? - blond!
Lång/kort? - kort..
Skostorlek? - typ 36
använder du Bh - ja!?
Om ja vilken storlek har du? - ..hehe :P de duu
Vad har du för färg på dina underkläder? - jaruu
Är du en kille? - ne
Är du en tjej? - ja
Är du singel? - just nu, ja
Skulle du kunna starta ett förhållande nu? - JAA
Är du intresserad av någon tjej/kille? - JAA
Har du ett förhållande? - nej
Kan dina föräldrar lita på dig? - varför skulle de inte kunna?
Har du glasögon? - japp :)
Har du bra självförtroende? -  ja
Har du blivit sviken någon gång? - vem har inte?
Hur är ditt humör just nu? - GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD
Har du testat på knark? - never
Har du druckit dig full nån gång? - nejnej
Tycker du om jordgubbar? - JA såklart
Har du några syskon? - ja
Vad har du för mobil? - T707, en blå :D
Tycker du om att sola? - Nej
Gillar du att grilla? - öh..?
Går du någon sport? - nej
Spelar du nå instrument? - förut ja
Favoritfilm? - Eclipse ^^
Vad skulle du offra allt för? - hmm..
Lunarstorm lr Bilddagboken? - ....
Vad har du gjort idag? - Gått runt på birsta med Issa :D
Är du snygg? - beror på vem du frågar!
Vad är det bästa med dig? - vet ej,, det får du fråga någon annan om!
Vad är det sämsta med dig? - hmm..
Kan du cykla utan händer? - nä :P
Har du moppe? - nej
Har du körtkort? - nej
Trivs du med det? - fattar inte?
Har du magrutor? - noep
Vart bor du? - sundsvall
Trivs du där? - aa, det gör ajg väl
Favorit stad? - vetefan
Vad tycker du om bögar? -  ja ^^
Ska din tjej/kille helst vara lång eller kort? - han lite längre än mig iallafall.
Vad tkr du om fotbolls-vm? - NOO
Om du fick bo vart du ville, vars skulle du då bo? - Inne i stan!
Grönalund lr Liseberg? - liseberg
Dricker du? - dricker vad??! :O
Har du tröttnat på frågorna? - inget annat för mig...
Bra då fortsätter vi - oki
Egen dator? - typ...
Egen tv? - Nej
Har du stor säng? - såklart!
Har du stort rum? - näe!
Hur många kuddar sover du med? - 7 st :P
Har du bra kontakt med dina föräldrar? - jaråå
Sova ensam lr sova med någon? - det är väl alltid mysigt att ha någon bredvid sig?
Vem sov du senast med? - Hanna.. tror jag :P
När la du dig igår natt? - ungefär 02:00.. :P
När vakna du imorse? - halv tolv ungefär
Vad heter du på msn? - ELINA
Vet du någon som har en blogg? - JAPP :D
Vad har du för mobilnummer? - **********!

Kommentarer
Postat av: Ida

alltså är skit nöjd med designen!Men det skulle vara coolt om bakrunden var typ i jeans tyg,om det inte går gör det inget (because I love it)



luv//idis

2010-11-04 @ 18:46:21
URL: http://tazsle.blogg.se/
Postat av: alice

hej jag ville att du kan göra en design men jag har bilderna som du ska gör design (du måste inte gör en desing)MEN JAG SKULLE BLI GLAD kram alice

2010-11-05 @ 09:22:24
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0