Jag tog mig friheten.......

Hello!

Jag har jätte tråkigt! :/...Mamma och pappa har varit borta nästan hela dagen.
Och jenna är med någon kompis så jag har virit ensamm hela dan!

Jag satt uppe på mitt rum förut och tänkte igenom lite grejjer och då komm jag på att jag kan göra en ny grejj som jag igentligen redan har men...ni vet väl den där "//Elina" som är längs ner i alla mina inlägg :P
Jag har gjort några nya. Äcsh jag visar istället!


Såå! Jag har gjort några förslag. Dom här tycker jag om :) men jag har ingen speciell favorit!
Så skulle ni kunna hjälpa mig?  jag har gjort nummer på alla så kan ni skriva t.e.x nr 6 i en kommentar :P

hoppas ni fattar min konstiga text! :P

( och om ni kollar nog på bilden ser ni att den är inte riktigt vit! den skiftar lite rosa )

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0