hemma igen ;)

hej hej....jag måste verkligen byta ut "hej hej" till något annat.
iallafall nu har jag varit på lillys "dagis avslutnig" i ungefär en timme 
sen så åkte vi och hämtade jenna ( hon hade varit och klippt sig) 

sen var vi hos morfar och lämnade elvis D: jag kommer sakna han sååå mycket!!
vi kan ju inte ha med han för att vi kan ju inte ta med han in på liseberg det blir för mkt för han. 
men jag tror att han kommer ha bra hemma hos morfar ;)
gå på långpromenader.....

osså var vi på max och åt middag, jag kännde inte för att äta hamburgare så jag valde kykling isället 
det var faktiskt jätte gott ;) testa det någon gång.
efter vi ätit gick vi in på ica maxi och köpte glass och hår saker och deo , alltså hår spray, mousse... 

jag vart tvungen att köpa bobby's  eftersom alla "rekomenderar" det

 
och den här rekomenderar jag....den luktar JÄTTE gott och håller läänge
 
och den här köpte mamma åt mig någ hon var och lämnade jenna hos frissan ;)
Jätte söööt (alltså den är INTE köpt på ica maxi)


jag hoppas du är nöjd nu!!....det var en anonym person som ville att jag skulle skriva mer och mindre bilder, 
nu har han/hon fått som han/hon ville! 

Kommentarer
Postat av: chaiimphoemphon

dem dära är inge värmeskydd hårspray :p

2010-06-01 @ 22:55:30
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0