I Feel So HAPPY!!! happy, happy, happy

Hello!! :D :D

Jag är jätte glad!!..det går inte att beskriva hur glad jag är just nu!
jag ska nog inte berätta varför,
för att mamma sa att jag ska nog inte berätta det för någon nu!

fast jag kan berätta den andra saken jag är glad för. istället :D :D.

Jo imorgon så ska jag vara ledig :) 
osså nån gång efter 13:00 kommer Hanna :D  (då har hon slutat)
osså ska hon vara hos mig hela dagen och imorgon! :D :D

Alltså hon ska sova över! ;P
jag är såå glad!


BALDER!!

Ps. jag ska vara ledig för att jag ska det!
jag vill inte ha massa frågor om varför jag ska det!.
för att jag tänker inte svar på dom frågorna!


Kommentarer
Postat av: mamma

lilla gunmman, jag är glad att du är glad.Det finns ingen som gör en mamma så glad som nöjda barn. Jag tror på dig till 100%, jag vet att du kan. kramiz

2010-08-27 @ 02:55:19
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0