Airplanes!

Hello!

Nu är klockan 5 i 4 och det var 2 timmar sedan jag gjorde ett inlägg!
så jag skriver ett inlägg lite snabbt nu!

jo under dom här 2 timmarna sp jag fixat lite på Facebook. Jag har ju massa spel på Fb så jag har fixat lite på dom!

Jag har pv (petville)



Jag har Café World


Mitt café World är under "renovering" eller vad man nu ska kalla det.
Jag har inge mer "money"  så jag kan uinte göra så mkt  mer än så där! :/


Jag har Island Paradise!



Jag älskar verkligen kläderna hon har på sig :P


Jag har Tresure Island!


Smått Störig ö...det får inte plats nå mer  xD

osså har jag MÅNGA mer! :P :P

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack:)



allt bra?

2010-08-10 @ 18:22:57
URL: http://emmaasworld.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: ja :)

händer ?

2010-08-10 @ 19:39:31
URL: http://emmaasworld.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0