Sovaaaaaaaa :')

Hajj hajj bloggen :)

Vart inte så mkt bloggning idag :P
men jag har ionte orkat sitta vid datan....

som sagt så va ajg med Julia idag... vi va ute och gick i kanske 90 minuter :)
skönt att få lite luft :)

sen när vi vartit ute så gick vi hem till henne och spelade cod??? x')
haha! varför..?? aja...

sen skulle jag gå hem och äta.. när jag  ätit så kom Julia över till mig en stund :)
vi gjorde inget speciellt... vi satt baar och pratade osså tittade vi på "solsidan"

när det va slut så vart Julia tvungen att gå hem... är ju skolan imorgon :/
jaa.. det var väl allt?? :)))


Jag bloggar mer när jag kommer heem imorgon ^^
eller så bloggar jag på morgonen imorron.. det beror på ;)

aja... Gonatt♥ :)



Btw..... jag har fått en Hamster :D 


Kommentarer
Postat av: Sofia.

Så fint ditt hår är! :-)

2011-01-31 @ 23:57:33
URL: http://sofijask.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0