Orka med det här..

Asså..! jag orkar inte med det här nå längre!
det är enormt  tråkigt att vara hemma.. är så less på att vara hemma!

vill göra något, vill träffa någon utanför Söråker.. GÖ NÅGONTING!
asså det är så tråkigt att jag vill till skolan :o

eller ja.. inte själva skolan men, jag vill till allt folk som går på skolan :(
5 personer som jag saknar sjukt mkt! :/
(om du börjar på H, C, L eller A (och känner mig dådåå) känn dig träffad!)

men jag får står ut.. det är bara 6 dagar kvar nu..

Men nu hade jag tänk att gå och lägga mig! sov gott alla

Kommentarer
Postat av: IDIS

ohh tack såå mycket,du e ju as snäll!Jag ska skika ett e-mail snart;D

2011-01-04 @ 12:50:32
URL: http://modealbumet.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0