01.02.11

Häjj bloggen :))

Jag vet.. jag börjar bli dålig på att blogga......... igen :/

men jag ska försöka bättra mig :)
finns inget speciellt att skriva om idag.. eftersom ingenting har hänt :P

Men imorgon :D
då börjar jag klockan 8.50 osså har jag bara två lektioner.. sen ska alla 7:or på skolan gå på "bio" :D
det blir ju awsomee :)

så jag vet inte riktigt när jag kommer hem imorgon...
men iallafall så när ajg kommit hem så är min lilla hamster kommit :D
min alledes egna hamster... jag ska kalla honom Gucci hade jag tänkt :P

ajaa.. det var väl allt :) Pöss på er ^^

Melody Club♥

Kommentarer
Postat av: Missbelle

Å tack så hemskt mycket, idag har jag inte gjort ngt, sj? :)

2011-02-01 @ 22:18:04
URL: http://missbelle.se
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0