Hemma idag..

Hello :)

Äntligen funkar internet igen!!
det är ju så att internet har inte funkat på jätte länge! ;(

osså igår så mådde jag inte så bra så jag ville inte sitta vid datan då!
därför så var jag hemma idag också :/

fast jag mår bättre nu så imorgon sa jag till skolan igen ;)

Idag så har inget speciellt hänt.
Jag har tittat tv, osså har jag spelat Guitar Hero :)
Det var faktiskt väldigt länge sedan jag spelade Guitar Hero!

Och jag har blivit jätte dålig på det ^^
förut så spelade jag lite på Hard men nu klarar jag inte ens av Medium :P

Men men nu ska jag titta på lite film! ( Eclipse )



Bild från albumet "stan med Hanna"


Kommentarer
Postat av: sara

haha! rolig bild xD

2010-09-21 @ 15:01:44
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0