!!

Vänta lite nu!!
var det verkligen 2 dagar sedan jag gjorde ett inlägg !! :O

vad fort det har gått!!
men jag skriver bara när jag har något att skriva om så...

Jo, idag så följde jag med issa in till stan efter skolan (går ju på IESS nu, 5 minuter in till stan..)
issa skulle försöka hitta en jacka. Inte för att hon sökte.
Men till slut så hittade hon en snygg jacka som kostade bara 100 kr! :O
förut så kostade den 399!!  vilket fynd

Jag åt lite glass och issa en stor muffins! osså drack vi lite cola ;) Gott!

Men jag ska försöka skriva lite mer ;)


Bild tagen av Mig! alltså är bilden MIN!

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0