Tråkigt att blogga!! :(

hello :/

jag vet inga inlägg på länge..
men det är faktiskt inte kul att blogga när ingen kommentarer :( :(
så bajs för er!

men det samma gamla vanliga har väl hänt..
jag har åkt till skolan varit på skolan umgåtts med mina nya jätte roliga vänner :D

osså är det jätte skönt att se riktigt igen :)
och är det kul att det är så många som säger att jag är fin hela tiden :D
typ alla lärare säger att jag är fin O.s.v

det är kul tycker jag :D

 Bild från albumet "Hösten 2010"

så om ni vill att jag ska blogga mer!?
skicka fler kommenterar!


Kommentarer
Postat av: SVENNE

JAG KOMMENTERAR ATT ELLE ÖHH.... bilden är nice och läskiga lärare som säger att du är fin hela tiden!!

2010-10-05 @ 22:31:20
Postat av: SVENNE

EN till kommentar för att rädda din blogg!!

2010-10-05 @ 22:32:23
Postat av: SVENNE

JOBBIGT ATT KOMMENTERA FÖR MAN TYP MÅSTE SKRIVA NÅNTING SÅ MAN INTE ÄR EN SPAM BOT

2010-10-05 @ 22:34:02
Postat av: Hanna

Då ska det bombkommenteras här då... ;D

2010-10-05 @ 22:57:56
Postat av: Hanna

hihi ^^

2010-10-05 @ 22:58:27
Postat av: Thuresa

vad menar du med att "jag har gjort hennes design"?



jag har gjort min egen design =O

2010-10-06 @ 00:26:00
URL: http://snuttefis.blogg.se/
Postat av: Madde

Fin höstbild :)

2010-10-06 @ 09:34:20
URL: http://www.saramadeleine.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0