Morgon :)

Hello!

Nu så har jag varit vaken i en halv-timme kanske!

under en halv-timmen har jag duchat jag klätt på mig ;)
idag har jag på mig mina svarta jeans tights och min "Rolling Stones" tröja
osså hade jag täkt att platta håret idag...orka göra något mer med håret

idag så börjar jag klockan 10:20 :D
fast jag måste ta en buss så går klockan 9:35.

och idag ska ajg vara med Hanna :D
jag slutar 14:20 men vi ska ska 15:10 bussen hem så under den tiden ska vi flumma lite på stan ^^

OSSÅ måste jag  bara säga en sak!! :D HANNA har färgar håret rött :D :D osså har hon blekt luggen så den är lite orange rosa säger hon!. Det ska bli spännande att se :D
Självklart ska jag fota, osså lägger jag upp dom på bloggen! :)

men nu måste jag förtsätta göra mig klar nu ;) Bye....





jag idag! :D

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0