hemma!

Hej, nu är jag hemma igen
det har inte hänt så mkt idag. (gud vad jag ljuger)

jag Issa Hanna har haft kul som vanligt, vi har fått hört lite skvaller från en som heter malin 
tack malin för att du sa det du sa. (tänker inte säga vad hon sa)
för det finns ju dom i min klass som läser min blogg, och dom tror att jag inte vet om att
dom läser min blogg. :P
jag vet, jag vet min blogg är bra XD......seriöst den är bra

men nu ska jag äta något sen ska jag gå ut och knäppa kort,
idag så ska jag knäppa kort på naturen (som vanligt) 

 
Älskar blommor, skogen....? naturen 
fast jag är inte där så ofta

är hungrig så jag går och äter nu

Kommentarer
Postat av: Issa

Läser dom i vår klass våra bloggar? 0.o

2010-05-24 @ 15:45:45
URL: http://issastrandqvist.blogg.se/
Postat av: *Hanna

visste du inte det??

2010-05-24 @ 17:25:31
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0