Hello

hej hej, nu har jag ätit gått ut med elvis.....föresten
när jag ut med elvis tog jag med kameran för att jag tänkte ta lite kort
till "dagens bilder".
då finns det inge batteri till kameran ;(
jag hade  gått jätte långt för att få dom bästa bilderna
så när jag väl hittar en bra sak att knäppa kort på så ser jag att batteriet är slut. ;( 
men nu har jag laddat den så jag går nog snart ut för att knäppa lite kort ;) 
 
måste gå....issa om du vill ha tag på mig, har mobilen i fickan :P  

 <----
min älskade blåaa mobil (ring mig issa)  

Kommentarer
Postat av: Issa

Ehh jag har inge pengar på mobilen...

2010-05-26 @ 19:31:16
URL: http://issastrandqvist.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0