Veckans blogg!?

Hello! vill ni/du veta en sak......jag berättar även om ni/du inte  vill veta.
jag är med i en  tävling, veckans blogg!
http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5192779/nu-koer-vi-igaang-igen---.htm 
hon ville att man skulle göra ett inlägg på sin blogg om att man var med i hennes tävling!
osså skulle man skriva varför man ville blogga och vad min blogg handlar om!

Då börjar vi! :) 

Jag vill blogga för att det gör mig glad....då tänker jag på kommentarerna och statistiken, 
så om den är någon som kommenterar och säger tex vilken fin blogg....det gör mig  glad.
osså när jag ser att "många" har varit inne på min blogg det gör mig också glad...därför vill jag blogga.

Min blogg handlar om.....mig, min vardag och det jag kommer på  för tillfället.

Jag hoppas verkligen att jag vinner! :D


Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0