Vad klockan har gått fort!

hello! 
jag har inte haft tid att blogga eftersom jag vaknade 13:00 :P 
jag och mamma som skulle åka in till birsta men så blev det ju inte,
för  attt vi ska hämta lilly kl 14:00 
och innan skulle vi hinna med att göra oss klar (sminka, borsta håret.....) 
sen åka in till birsta handla mat och sen åka tillbaka till söråker och det kan vi knappast göra på 
en timme....men vi skulle ändå inte göra något speciellt
vi skulle köpa badbyxor till pappa och köpa lite sällskapsspel. 
vi  ska ju åka och campa och då vill vi ha med oss lite spel. 
det är så mysigt att sitta i förtältet och spela spel. :D  

_______________________________________________________________________________________

Gud så tråkigt att det regnar
jag hoppas verkligen att det blir finare väder
osså hoppas jag verkligen att det blir en solig sommar
jag hatar verkligen regn, snö, och blåsigt väder
det ska vara stekande SOL och kanske lite vind men bara lite.
jag undrar verkligen vad jag ska göra en regnig fredag!

vad ska du/ni göra?

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej, söt blogg:) hur gammal e du?

2010-06-18 @ 16:32:59
URL: http://falicialindberg.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0