Trevlig lördag

hej hej, nu har jag ätit middag, osså efter middagen ville lilly spela
"barnens alfapet" så satt jag mamma och lilly och spelade det
så trevligt vi hade det, det satt vi och spelade i en timme kanske sen ville mamma och jag spela "stora" alfapet,
alltså det vanliga....
 
det var faktisk ganska kul :) fast mamma och lilly vann hela tiden 
sen när lilly gick och la sig så spelade jag och mamma kort
 
vi spelade vändtia
gud så bra kort hon gav till mig =)

men efter ett tag så fick jag ta upp hela högen :(:  
så har min dag sett ut så långt.

Kommentarer
Postat av: E.B ♥

sV; tack så mycket!

2010-06-12 @ 22:49:14
URL: http://emeliebergstrooom.blogg.se/
Postat av: amanda'

sv: tack så mycket !

varför har du inte rosa själv då? :p

jo då, lite seg. själv ?

2010-06-12 @ 22:53:24
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Johanna & Lana

Hejsan :D

Var med och rösta på din favorit bland våra finalister i veckans blogg :)

Du kan också följa oss via bloglovin om du gillar vår blogg :D

kram Johanna & Lana

2010-06-12 @ 23:54:10
URL: http://johannesoilir.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0