Promenad på gården

Hej hej nu är klockan 19:59 ungefär
idag så åt vi middag hos våran nya granne :P det var gott

han grillade massa olika saker tex kykling, hamburgare, korv......hhahah! fast det var gott ju
och till det fick vi klyftpotatis fast en sak jag tycker är synd är att dom inte bjöd på cola
dom bjöd på bubbel vatten och portello ingenting utav det kan jag dricka
för att portelle smakar pencillin :( och jag får och i magen utav bubbelvatten.
maten hade varit så mkt godare om jag hade fått cola :P

sen gick jag och jenna hem för att vi ville inte sitta och titta på när dom vuxna pratade.
då spran jag in och hämtade kameran osså gick jag en promenad på gården 
 
hahahh!  pappa är nog den gulligaste pappa man någonsin kan träffa. 
när han  klippte gräset i går  då klippte han runt att små blommor :)
 
Äppel trädet, hoppas det blir fler äpplen i år.....förra året fick vi 4 äpplen sammanlagt på
tre äppelträd
 
körsbärsträdet det kommer säker 70 80 körsbär på trädet varje år
 
bilens registrerigs nummer PNJ det blir
pinjata för mig, vad blir det för dig?
 
pappa s jobbar bil KWY
det blir kiwy/kiwi
 men nu ska jag fixa lite andra grejjer

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0