Morgon pigg morgon trött?

hej igen min fina blogg och hej alla blogg läsare,
jag vet faktiskt inte när jag vaknade....kanske nångång vid 06:00
osså satt jag uppe en stund för att jag kunde inte somna.
osså kanske efter en timme gick jag upp igen
då somnade jag om osså vaknade jag igen vid tio men jag var inte vaken så länge då
och till slut så vart klockan 12.
det är faktiskt jätte jobbigt att vakna så många gånger
osså kan man inte somna om. 

under tiden har jag strosat omkring (alltså mellan 12 och 14) , jag har duchat, ätit frukost 
tittat lite på tv och nu sitter jag och kollar lite på youtube,
jag hittade den här videon 
 
 
Jag älskar verkligen Taylor, och hennes stil

Kommentarer
Postat av: caro - passion for passion!

åhh hon är ju så söt! :)

2010-06-20 @ 21:37:31
URL: http://car0.blogg.se/
Postat av: Geirzara

Great site keep up the good work

2011-07-18 @ 08:59:33
URL: http://geirzara.blogminds.com
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0