Morgon!

hej hej morgon trötta Elina!
har inte så mkt att berätta eftersom jag vaknade för 30 min sen.
när jag vaknade så sprang jag ut med elvis, stackars lilla elvis har fått vänta sen kl 8 :(
stackars stackars lilla elvis , men nu har han fått gjort det han behöver :P.
sen när jag kom in tänkte jag gå ner och sätta mig vid datorn en snabbis 
men då satt mamma där....hon sökte efter en fjärils tatuering! 
hon tänker tatuera tre st fjärilar osså sen skriva mitt jennas och lillys namn i fjärilarna :) 
så gullig mamma. :)

bra eller dålig sak?
pappa har tagit fram våran gamla digital kamera
och den ska jag få använda
den är så mkt dåligare än systemkameran så är det bra eller dåligt att jag får digitalkameran?
det är ju bra på sitt sätt men......?
den är trasig också, så om man knäpper kort kan man inte titta på bilderna
man måste sätta in minnes kortet i datorn för att kunna se bilderna. 
en sak som stör pappa när det gäller kameran, när pappa köpte den för 2 år sedan kostade den 4000 kr 
och nu finns den för en tusenlapp! :P :P stackars pappa. 

men men har inget mer att berätta nu så hej då!  
 

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0