liseberg!

hej hej, nu är jag hemma från en dag på stan och liseberg.
på stan hände inget speciellt....jo föresten jag har hittat min nya favotit affär,
en affär full med CONVERSE!!! jag köpte en par mjuka gråa jätte snygga och passar till allt.

på liseberg åkte jag..inte så mkt så jag spydde men, jag åkte iallafall mycket jätte mycket.

jag åkte balder såklart, slängungan...vet inte vad alla heter jo juste höjd skräcken och frittfall osså vidare osså vidare. lilly åkte faktiskt mest :D jo en sak till jag vann! jag vann en jätte lång sak med center i :D :D det är kul att vinna tycker jag. så de nska vi sitta och smaska på ikväll och spela kort

ja orkar inte lägga upp bilder nu för att den här dator är jätte seeeeeg så jag gör en "bildbomb" när jag kommer hem ;) men nu måste jag gå och duka, ska äta kinamat gott gott! bloggar mer inatt :P 


Liseberg i morron också!!!


Kommentarer
Postat av: Tormodmagnhild

Perfect site, i like it!

2010-12-20 @ 11:58:18
URL: http://tormodmagnhild.blogetty.com
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0