hinner inte!!!!!!

förkåt för den dåliga uppdateringen idag
jag har haft ont i huvudet så har inte orkat sitta vid datorn.
jag hinner inte skriva så mkt för att batteriet tar slut om 7 min ;(
det har inte hänt så mkt idag...jag har städat ätit mat osså har vi (med vi så menar jag mamma pappa jenna och lilly) spelat spel...kort, uno och labyrint
6 min vilken panik jag får jag vill sitta en stund till!!
haahah!!  nu har datorn fixa "batteri förlängning" så nu är hela skärmen jätte mörk :P
hejdå nu är det bara en minut kvar ! hej då!


hje då :'(

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Japp det kommer jag :D

2010-06-21 @ 11:22:51
URL: http://kajsastar.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0