Hello kitty !

hej hej, nu är klockan nästan 15:05

eftersom det regnar kommer ingenting att hända :(
jag har ätit frukost/Lunch (brunch) osså har jag duchat och nu sitter jag och kommenterar
på andras bloggar :P
har inget mer att berätta rubriken har ingenting men inlägget att göra.
lite bilder från liseberg
 
det fanns så mkt blommor där såå mysigt och fint det är på liseberg
 
Jag älskar verkligen liseberg !! <3

slängungan!! gud vilken häftig grej
den "rekomenderar" jag till den som älskar att gunga :P
 
Liseberg shop :)

såna här fanns överallt.
tänk vad fint att gå omkring på liseberg när det är mörkt ute, när alla lampor blinkar på alla "åk"
och alla lampor lyser på vägarna....tänk sååå fint.

(liseberg är som en mini-stad)

Kommentarer
Postat av: jennifer

det är dagens fråga :D

2010-06-12 @ 15:51:03
URL: http://jenniferforsmarks.blogg.se/
Postat av: amanda

hej , ja klart du får det ! :)

asså , det står inne på designadinblogg.se

så jag tycker du borde kolla lite där ! :D

2010-06-12 @ 20:39:08
URL: http://mandamelin.blogg.se/
Postat av: amanda

har letat där jätte länge just nu , hittar verkligen inte heller det , men om jag hittar

det säger jag till dig! :)

2010-06-12 @ 21:56:59
URL: http://mandamelin.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0